millennials paaudze

Nav noslēpums, ka dažādām paaudzēm skatījums uz lietām, tai skaitā automašīnu iegādi, atšķiras. Viena no bieži aprunātām paaudzēm ir mileniāļi (millennials) – tie, kuri dzimuši astoņdesmitajos, deviņdesmitajos gados un 2000. gada sākumā. Viņu attieksme pret mašīnas iegādi un tās esamību savā īpašumā izceļas ar dažādām īpatnībām un atšķirībām, tāpēc turpinājumā aplūkosim tuvāk to, kā un kādus auto izvēlas šīs paaudzes pārstāvji.

 

Atbildība pret vidi – svarīgs faktors, kas ietekmē auto īpašniekus

Uzņēmumu tīkls Deloitte Touche Tohmatsu Limited savā pētījumā noskaidrojis – vairums mileniāļu cer, ka tuvāko gadu laikā pārvietosies ar automašīnu, kuru darbina alternatīva enerģija, nevis degviela. Turklāt viņi par šādu auto ir gatavi arī vairāk maksāt. Transportlīdzeklis netiktu izmantots īsiem pārbraucieniem, tā vietā būtu izvēlēta pārvietošanās ar velosipēdu, sabiedrisko transportu, vai iešana kājām.

 

Auto iegāde ir pārdomāts lēmums, kas atbilst personas būtībai

Trešdaļa mileniāļu vēlas iegādāties tādu auto, kas ir pamanāms uz citu fona, savukārt teju puse apliecina, ka dod priekšroku transportlīdzeklim, kas atspoguļo viņu personību. Tas nozīmē, ka šīs paaudzes pārstāvji biežāk dod priekšroku netradicionālām izvēlēm.

 

Mileniāļiem ir svarīgs gandarījums

Viena no lietām, kas jāņem vērā tiem, kuri pārdod automašīnu mileniālim – viņam ir svarīga transportlīdzekļa pieejamība. Šīs paaudzes cilvēki nevēlas ilgi gaidīt, lai saņemtu vēlamo auto, un, ja tas kādā vietā nebūs pieejams uzreiz, tiks meklēta cita alternatīva, kur interesējošo modeli var saņemt ātri un vienkārši.

 

Šīs paaudzes pārstāvju dzīvē īpaša loma ir tehnoloģijām

Tas nozīmē, ka ar parastiem, ikdienišķiem auto modeļiem viņu uzmanību piesaistīt nevarēs. Mileniāļi meklē tādus auto, kas ir aprīkoti ar dažādām tehnoloģijām un sistēmām, kas atvieglo un padara aizraujošāku mašīnas lietošanu, kā arī uzlabo tās drošību. 

 

Automašīnas iegādes procesa svarīgākie posmi un īpatnības

 

  • Mileniāļu paaudzes pārstāvji daudz laika pavada internetā, aplūkojot un izpētot automašīnas, salīdzinot to cenas, apskatus, kvalitāti, atsauksmes un citus aspektus;

 

  • Tiek ņemtas vērā arī reklāmas, ieraksti, attēli, video un cita veida saturs, kas tiek publicēts sociālajos medijos, kuros mileniāļi pavada daudz laika;

 

  • Tāpat šīs paaudzes pārstāvjiem vairāk nekā citiem ir svarīgs caurspīdīgums automašīnas iegādes procesā un augsta līmeņa klientu serviss;

 

  • Iespēja aplūkot un iegādāties automobili jebkurā vietā un laikā ir svarīga, tāpēc uzvar tie tirgotāji, kas savas platformas padarījuši pieejamas arī mobilajās ierīcēs. Tieši tāpēc no šiem pircējiem var gaidīt ļoti ātras atbildes, neatkarīgi, vai tās ir e-pastu, ziņu vai zvanu veidā;

 

 

  • Uzticamība mileniāļiem ir svarīga, tāpēc arī viņi ilgu laiku pavada, izpētot preci un tās pārdevēju, lai būtu pārliecināti, ka iegādājas auto no tirgotāja, uz kuru var paļauties.

 

Par auto iegādi visām paaudzēm

Neatkarīgi no tā, vai Tu pārstāvi mileniāļu vai kādu citu paaudzi, iegādājoties automašīnu, ir svarīgi izvērtēt dažādus aspektus.

Pirmkārt, noteikti ņem vērā drošību. To vari pārbaudīt, izpētot auto testu rezultātus, kas pieejamo dažādos resursos internetā. Tāpat neaizmirsti padomāt par savām vajadzībām, braukšanas vidi, paradumiem un, protams, budžetu.

Visbeidzot, atceries arī, ka ikdienā nāksies ieplānot dažādus ar mašīnu saistītus izdevumus, kā arī laikus jāiegādājas apdrošināšana. Ātrāk un vieglāk OCTA internetā vari iegādāties pie mums. Cenas pie dažādiem apdrošinātājiem palīdzēs salīdzināt praktiskais OCTA kalkulators.

Ienāc Octas.lv jebkurā laikā!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *